One night...





Assalamualaikum...

Satu malam di study week... Lewat malam...
Di mana aku sedang leka seketika di dalam dunia maya. *Eh, seketika ke?
Buku-buku dan nota-nota rujukan telah ku campak ke tepi jauh-jauh tanda protes stress study kerana otakku telah mencapai tahap tepu infinity di mana kalau aku teruskan jua ulangkaji ku, nescaya aku akan termuntah pelangi satu gelen setengah. 

Sedang syiokk habes aku scroll down and up taimlain twitter ngan pesbuk melihat rakan-rakan yang lain turut menghapdet status mengenai study week mereka, 
tetibe muncul satu makhluk di tepi tingkap ku bertapa. 
Ya, makhluk itu muncul tanpa memberi salam. Amat seram.
Maka, aku pun terkejutlah tahap cipan tersepit sampai dapat kurasakan ginjalku berlari-lari. 






















KEESOKAN HARINYA........




Isk! Selamat tinggal dunia! *terjun laut*



LAST BUT NOT LEAST.....



THE END...

4 comments:

ammelia yusoff said...

comel kucing tu :) dah follow sini

Al-Azrul Iqmim said...

hai iylia,flw me bck pls :)
http://mimque.blogspot.com

Qistina Sumaiya...(^_^) said...

>.<
comeynya kucing tu...

aku dulu kat matrik...
tengah study tengah2 malam...
pastu tetibe ada org ketuk tingkap.. melompat aku... hahaha...
dah la masa tu femes ngan cter makcik karipap jual karipap ikut tingkap...

Rupanya mak guard.. hampeh.. nyaris aku takde sakit jantung

Yasmin Aris said...

hahaha. lawaklah entry ni .
nk gak kucin gitu . hahah