Satu Tahun...



Assalamualaikum...

Tsk..! Tsk..! Tetibe pulak aku blackmetal sentimental malam ni.
Nak buat ASSignment Ecology pon tak jadi.
(*Ampun En.Kasawani!! Ampun! Jangan potong markah saya! Sembah patik harap diampun!)

Rupa-rupanya, dah setahun aku meninggalkan Kolej MARA Kulim yang terchenta!
(*Ewah! Ayat asyik nak menang ja =.='')

Rasa macam diri ni dah tua sangat. Seingat aku baru minggu lepas aku abes matrik..
(*Ayat terlampau hyperbola...Sorry, aku fail sastera)

Rasa macam zaman matrik aku dulu sangatlah gila hebat!
Segala-galanya hebatlah!
Especially bab-bab makan, tidur, ponteng kelas..Hah! Dapat Grammy Award lah kau Iylia! 


Hah! Kan aku dah cakap! And the award for the best sleeping beauty goes to...Iylia!!!
(*Orang yang amek gambar ni masuk hospital 5 minggu 3 hari sebab kena terajang dengan Cik Iylia) 



The award for the best singer goes to....Iylia lagi!! Hip! Hip! Hooray!!
(*Muka di-sensoredkan bagi mengelakkan kontrobersi dari pihak Melodi tibi 3..Pui! Pui!)



The award for the best PELAHAP tahap tak ingat dunia goes to.....Iylia lagi...!! 



And the award for the 'budak berlagak scientist paling gila' goes to...Ughh......Iylia lagi dan lagi... Ptuihh..Ptuihh..Ptuihh! - Ayaq lioq tersembuq-sembuq!

Ahh! Peryaitonkan semua itu...!
Seteruk mana pon zaman matrik aku dulu..
Tetapi KMKulim tetap menjadi pujaan hatiku! Hohohohohohoo!
Hidup KMKulim!!
Hidup MARA!
Hidup makan pree!
Hidup Pak gad!
Hidup Abang DS!
Hidup Sir Ilman!!Yeah!
(*Krikk..Krikk..Bunyi cengkerik mengerang nak berak)


Kenapalah aku asyik main-main ja time kat matrik dulu..
Kenapalah aku tak cari balak time kat matrik dulu..
Kenapalah aku tak goda Abang Rasul suruh dia kasi diskaun barang koop..
Kenapa..Kenapa..Dan kenapa??

THE END...
nota kaki : kenapalah aku tak makan makanan DS puas-puas dulu? kenapa? kenapa?

2 comments:

Spudin said...

hey ilyia ...haha.. follow sini yep ! esh3 budak ini ...macam-2 dia buat yer ..haahh

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@Spudin

Hahaha..Tu la..Zaman matrik dulu perangai cam harem. Hohoho.. Btw, thanks for following :D