Setahun suda...

                   Assalamualaikum...

Pejam mata, celik mata then pejam balik,
Rupa-rupanya dah setahun aku bergelar sebagai seorang blogger. 
(*Big round of applause to Cik Iylia!)

Berblogging dari zaman matrik dulu sampai la dah masok U pon tuan belog neh..
Ish..Ish..Ish..
Lama jugak la tuh! 

Sebenarnya 22hb ni ulangtahun blog aku.
(Sekali ngan birthday aku! )
Tapi memandangkan time tu aku dah tak cuti and I'll be definitely overwhelmed by tons of assignments and field trips, and quizzes and tests and the list goes on and on~
Of course la tak cukop masa nak hapdet blog time tu kan?
So aku update awal-awal laa.. Senang.
Moh kita nyanyi sama-sama!

Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday to iyliamadetales.blogspot!!!!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!

Believe it or not, aku dah dapat pon hadiah selama genap setahun berblogging.
Hadiah dari Mr.Nuffnang, and yang paling penting, hadiah dari KORANG!!

Actually, tanpa korang, siapalah diri ini~
(*Ewah! Ayat mintak terajang)

Sepanjang setahun ni aku dah ada 330++ followers!!
Dan enormous numbers of silent readers yang tak abeh-abeh suruh aku hapdet blog selalu!
(*Okay, la tu kan? )

I wanna thank korang banyak-banyak!
I REALLY APPRECIATE IT!!!
(*Sambil menanges terharu)

Below adalah beberapa comments about this blog sepanjang setahun ni yang aku pick secara random.
And thank Allah, semuanya komen-komen yang positif dan memberangsangkan! :D














Yang paling mengejutkan bila top 10 blogger Malaysia : BEN ASHAARI follow aku!!
Waaaa!! Omaigod!! Omaigod!!
(*Tampar muka barkali-kali)

Huh..So much achievement hah for a year :D
Sekali lagi aku nak ucapkan berbillion terima kaseh atas support korang selama neh!
I lepps yu lah!!!

THE END...
nota kaki : aku berblogging sekadar suka-suka bukan untuk meraih publisiti. selamat maulidur rasul and happy thaipussam! :)