Old Habits Never Die...


                 Assalamualaikum...

Dadadadadadadadaa....
Tak kesah la apa yang korang cakap :
Aku nak berubah!!!
Aku nak jadi lebih baik dari sem I dulu.. Yeahh!!

Oh really??
Nanti kita tengok la macam mana..Hahahahaha
Nanti sem-sem seterosnya mesti perangai korang sama ja macam sem I dulu..
(*Bercakap melalui pengalaman yang luas! ) 

Old habits never die I tell you!!
NEVER DIE AND THEY'RE IMMORTAL!!!!!!!!!!
HOHOHOHOHHO...!
(*Sambil lagu cite seram berkumandang) 



Lepas cuti mesti malas punye nak stat kuliah..Maigod... *Sigh
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



The happiest day of our life is when someone announces that : Teacher takde ari neh! Klass batal!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Padahal sakit perot ja..Tapi berlagak macam dah nak mati sebab tamau pegi lecture.. Wee~
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sleeping in class is something common in our routines. Zzzzzzzz...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape yang wat perangai macam kat atas tadi time sem dulu-dulu sila bersorak riang sekarang dan kepada yang tak, sila terjun balkoni anda sekarang!
Lalalalalalalalalalalaaa~

THE END...
nota kaki : saya tau lukisan saya buruk. oh! jangan cakap lagi..seni saya F+!!!!

6 comments:

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

fa bersorak riang sebab fa pernah buat benda2 macam tuh..hihi..
sem 2 ni hope lebih baik k...:)

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@NiGhTiNaNgLe_FARA

Hahaha..Kan? Hope for da better on next sem.. :D

.........cP~ said...

Ok, saya mengaku banyak kali tidur daqlam kelas! Hahaha

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@.........cP~

Hahahaha..Seriously!! Me too..Selalu kena marah ngan lecturer..Hahahahaha

idea semulajadi said...

oklah seni F+ dr F- kan? hehe~ btw, like ur doodling, seswai dgn cter nie~

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@idea semulajadi

Hahahaha.. Thanks! Ni keje time orang tengah busan..Hahaha xD