Back To Childhood :D

Assalamualaikum...

Bila dah besar semua..
Dah masuk U pon...
Masih lagi perangai macam budak-budak!
Time budak dulu semua nak jadi cepat besar!
Then, bila dah besar semua nak balik kat zaman kanak-kanak sunquick ribena dulu-dulu kan? 

(*Sape setuju angkat ketiak cepat! Sape tak setuju sila terjun sungai klang sekarang..)


And...Semua tu termasuklah aku! 
Umur dah nak masok duaploh! Ehem..Ehem..Masih muda ye! MASEH MUDA! 
Tapi perangai macam budak 5 tahun.!! 
(*Sengaja aku besarkan perkataan maseh muda agar lebih menonjol dan terserlah!)

But, seriously like very seriously : Do I care?

TETT!!!

Wrong answer! Of course not!! I'm childish, I'm malas-to-the-bone to do anything, and I'm happy!! Yeeeeeha!!! Cowboy mode! 



Kecantikness : I'm Barbie at da beach and I'm beautiful! :D
Ber-ombak perindu bagaii sambil tunggu Aarong Ajiss datang


Keayuness : Aarong Ajiss tak datang-datang.. #Forever alone...


Kebudak-budakness : Makan aiskrim sampai chomot-chomot macam kartun.


Kebengongness : Baca buku bawah pokok macam zaman kanak-kanak dulu :D
Oh! How I miss that moment!

Ya..Ya..Aku tau..
Memang macam budak-budak..
As the saying goes; the older you get, the more childish you become :)
Tapi aku nak buat peribahasa sendiri.
When you ol semakin tua therefore the more you jadi tired and uninspired! 
(*Bercakap melalui pengalaman)
Ya!! hypothesis accepted!!!
Lalalalalalalalalalalaaa~

THE END...
nota kaki : Sedang minum air Ribena sambil menjerit-Aku budak-budak lagi!!!!!!!!!!

No comments: