Sekitar Exam Week


Assalamualaikum...
Selamat pagi tengah hari kepada korang, kepada lecturer-lecturer yang sedang mark kertas exam, kepada rumet aku yang sedang bersiap untuk pergi exam dan kepada katilku yang empuk~
(* Sabar ya katil, jap lagi mama datang - Muka tersengeh)

Aku ingin memohon maaf kepada rakan-rakan yang menyeru aku di dalam Twitter agar menghapdet belog secepat yang mungkin. Sesungguhnya aku sangatlah bizi berperang dengan Enchik Exam di medan perang dewan.
*Ececeh! Bajet femes le tuu~ 

Okay, moh le kite stat.
Ekceli aku dah abes 4 paper yang ohsem killer gillerr. So, kalau ditolak, dicampur, dibahagi.. Tinggallah 2 paper lagi...
(*Maaf, saya buta Maths~)
So, aku nak hapdet la siket apa yang berlaku di sekitar exam week di UMT nehh..



Okay, sebelom exam, kita mesti print slip periksa dulu kalau tanak kena tendang ngan pengawas periksa



Disinilah tempat tumpahnya darahku, tempat kami berperang bertarung nyawa dalam menjawab soalan periksa
*Sambil background muzik perang Merong Mahawangsa kedengaran~



Choki-Choki sebagai senjata perang utama dalam membanteras gejala mengantok di dalam dewan periksa~



Beli buku rujukan bermanfaat untuk next exam dengan menggunakan Kupon Buku Satu Malaysia..
Hidop 1 Malaysia!!!!
(*Padahal beli buku-buku mengarut =.='')



Melakukan kajian lapangan bersama kengkawan di paya bakau bagi menambah pengetahuan semasa dengan harapan buleh jawab soalan dalam exam nanti~



5 minit lagi nak masuk dewan tapi still stadi lagi..
*Ciri-ciri mahasiswi yang cemerlang, gemilang , terbilang...

Okay, tu ja update kali ni...
Sambung stadi untuk next peper~
Pecah kaca pecah gelas,
Sudah baca arap balas...

THE END...
*Tak sabar gile-gile nak balik kampong!!!! :D

4 comments:

idea semulajadi said...

yih? boleh bwk msuk coki2 ke dlm dewan?
goodluck~ rindu plak nk msuk dsm jwb exam. tp skrg lg bez, rasa merdeka! heheh~~

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@idea semulajadi

Bole ja bawak masok..Jangan bawak masok nasik lomak sudaa..Hahaha.. Rindu nak exam? Ewah!! Ayat best student tuh!..Hahahha :D

bukan photographer said...

rindu la plop kat pok gak y jaga kat luar dewan exam..hahah

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@bukan photographer

Hahahahha.. Ingat lagi dia kat pak gad.. XD