Tolonggg!! Ex-Boypren Kejar Aku..


Assalamualaikum wahai anak-anakku sekelian...
*Ye..perkataan anak-anakku di atas merujuk kepada anda yang membaca belog ini... 
kenapa anak??
sebab Cik Ahkak Iylia kita ni tak sabar nak jadi ibu..
*sape nak kawen dengan saya sila mesej Umi saya di fesebukk beliau ye..Sekian

oke..oke..cukop dengan benda-benda yang boleh merosakkan minda seperti di atas..
back to main point! <---- ayat bombastik uhh!!

Sekarang ni Cik Iylia kita tengah serabut otak..
Kenapa serabut??
Sebab tak lama lagi EX BF dia nak datang..

Haihh!!! aku paling pantang jumpa dia!!
aku benci dia!!!
*Sambil hentak-hentak kaki...
Dia nak datang UMT bulan satu ni..
sengaja ja nak porak perandakan idop aku yang cool ni...

Hah? korang nak tengok muka dia??
Tak payah la..
aku rasa kalau korang tengok mesti benci punye!!
Nak tengok jugakk?
Huh!! gedik betol lah manusia neh!! 
Yela..yela... Nah amek kaw!






nilah EX aku tu..dari aku UPSR, sampai sekarang asyik duk kejar-kejar aku..
aku dah cakap aku tak suka dia....tapi still terhegeh-hegeh duk mintak kapel balik!
hisyy!!!nehi babuji nehi he!!
(*google translate : tidakk!!! saya tamau! tamau!!)


tengok ni, banyak gile surat cinta dia hantar kat aku.. 
dia tulis : sayang.nanti hantar esainmen ye..
sayang..esok jangan lupa ada test, kita jumpa besok tau!! i lepss u~

Eeee..geli aku!!!
Kalau macam ni..nak lari UMT laa... Waaaa~


THE END...
p/s : tengah taip entry ni sambil minum milo panas...tengs milo :)


6 comments:

Nana Farzana said...

gudluck fear, make kmk proud ! ;)

idea semulajadi said...

hehe~
so cute la ex awak~~
macam ex kite jugak~~
good luck exam nanti!

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@Nana Farzana
tengs nana!! :D

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@idea semulajadi
hahaha..cute la sangat. =.='' by the way, thanks dear :)

bukan photographer said...

haha..terjun mengabang la klu nak lari dari ex-bf ni..wish u best luck with ur ex-bf..haha

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@bukan photographer
Hahaha..tu ah pasal! btw, thanks! :D