Genting Highlands Di UMT?

                 Assalamualaikum!
                 Huarrghh~
(*Menguap dengan rakusnya sambil membetulkan urat-urat jariku yang runcing)

Cuba tengok tajuk di atas...
Genting Highlands di Universiti Malaysia Terengganu??
Mesti korang terlopong kebengongan sambil ibu lalat masuk ke dalam mulut~
Maka timbullah hypothesis-hypothesis ala-ala Elbet Ainstain seperti berikut :

Hypothesis 1 : Hah? UMT nak wat theme park ala-ala genting ka untuk students?Gila syiookk!
Hypothesis 2 : Genting nak pindah location kat UMT ka? Haisyh! Bak kata Shontelle, impossible!!
Hypothesis 3 : UMT nak dirobohkan untuk buat Genting Highlands kedua ka?? Abes tu aku nak graduate kat mana?? 


Okay, anak-anak..
Hypothesis yu ols direject oleh sistem kami..
Kenapa??
Meh aku bagi tau kenapa...

Okay, sebenarnya aku sengaja menggempakkan tajuk entry ini..
*Memang aku suka pon buat tajuk entry yang boleh buat orang muntah hijau + koko sedikit

Well, kat UMT yang kusayangi ini, salji-salji tidak henti-henti melimpah
(*Atau dalam bahasa rojaknya salji ditukar kepada hujan)
Jadi, suhu pon turun dengan mendadaknya macam budak 5 tahun jatuh dari pokok nangka.
Maka, berkabuslah seluruh bumi UMT ala-ala Genting Highlands
(*Bezanya cuma kat UMT tade cable car..Sumpah,aku tak tipu)  

Dengan itu, ramai manusia yang mengambil kesempatan untuk berpakaian ala-ala budak Korea Selatan sebelah rumah aku.
(*Hari biasa tak boleh. Panas.Nanti kena kutuk ngan orang)

Huh! Penatlah taip panjang-panjang ni..
Tengok jela kat bawah kalau tak caya



Maka berkabuslah aspuri kami~



Air di dalam kolam beku seperti ais kacang~
(*Over kau Jah Iylia! )



Time ini sangat strategik untuk berhibenasi..Zzzzzz~



Awan berarak mendung. Begitulah awan nano..nano..nano..nano~



Muka Dr.Iylia apabila kesejukan setengah mati~


Maka ketika ini amatlah syiokk kalau dapat menikmati sup Campbell yang lazat~

Okay, tu dia..
Dah abes..
Masa untuk sambung tido..Zzzzz~

THE END...
nota kaki : walaupon dah nak final tapi saya tak study lagi. help me~


No comments: