Edward Cullen Lamar Saya


                       Assalamualaikum...
Arrghh! Rindu sama kau belog!!
(*Padahal baru semalam-semalam kepada semalam aku update)

Okay, makin nak periksa, makin gila aku dibuatnya..
Jadi,aku pon buat la Twilight movie marathon dari season 1 sampailah breaking dawn untuk release stress yang tak berapa nak stress...

Nampaknya cite Twilight telah memberi impak besar dalam diri aku sampai aku termimpi-mimpi siang hari...
(*Ayat sanskrit gile =.='')

Persoalan : Apa yang aku mimpi??
Aku mimpi Edward Cullen nak kawen ngan aku..Lalalalalalalalaa~


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Well, tudiaa mimpi aku.
Orang kata mimpi tidur siang jadi kenyataan..
Omaigod!!!! Omaigod!!!
Adakah itu bermakna aku akan kawen ngan Edward Anthony Massen Cullen??
*Soalan ni tak de dalam skema jawapan.

THE END...
nota kaki : iylia sambut tahun baru dengan final exam. saya amat gumbira~

9 comments:

akhyari said...

comel blog kak ilya boleh le ajar edit

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

wakakakaka!!! ade pulak macam tu ea...hahahah...

akhyari said...

comel blog kak ilya boleh la ajar edit blog

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@akhyari
Hahahaha..Thankies dear..Tade hal lah! :D

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@NiGhTiNaNgLe_FARA
Hahahha..Pengaruh Twilight kuat sangat kott..Hehhehehe~

Fara E's said...

wahhh , diaa pun minat EC #jeles
haha

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@Fara E's
EC tu balak kita..Lalallalalalla~
*Ayat mintak pelempang~ XD

tiaLAURENN said...

waalaikumsalm
hehe , comel2 .

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@tiaLAURENN
Haha..Tengs dear :)