Tolong!!! Orang dengki ngan saya!!


                  Assalamualaikum...
Cik ahkak Iylia kita sangat gumbira malam ini kerana akhirnya esainmen beliau telah siap dengan jayanya!
*sambil buat muka tersengeh :D
nak tengok muka tersengeh sumbang cik ahkak Iylia kita bila beliau siap esainmen???
nak tengok? nak tengokk??
nah amek kaw manusia!!

yay! saya sangat gumbira!! rasa macam terapong-apong di udara..
begitulah awan nano nano nano nano nano...~
(*err perlu ke tarok gambar di atas?? )

Huh! okay, cukup dah melalot-lalot kat atas...
back to our storry morry you know..
and yes! ada orang dengki ngan aku..
kenapa dorang dengki ngan aku?
sebab rumah aku dekat dengan UMT.
so, ulang alik ngan kete je..tak payah duk gedik nak naik bas..
HIP HIP HOORAY!!!

oleh sebab jarak UMT ngan umah aku 2 jam cuma, so aku naek kete jek.. tak naek bas pon..
apa?? flight??
kalau bas pon aku tak naek, sahkan flight!!
DUSHHH!!! terajang nak?

actually banyak kelebihan balik ngan kete ni..
nak taw apa kelebihan dia? nak taw??
moh den nak cite..

~KELEBIHAN 1~

okay, firstly aku tak payah naek bas or flight segala..
just nak kete ja..
so tade lah bus sickness ke..flight sickness ke..morning sickness ke..
sebab lagi selesa naik kete..
kan? kan? kan? 

tengoklah, aku bawak kete sendiri pegi balik UMT...
cool kan?? hebat kan??
*baik korang angguk cepat before I terajang-terajang you!! haha

Hmm..takdelah! mau kena penampor ngan bapak aku cilok kete dia pegi ganu kite..
huishh!! tamau aku! ampun abah! ampun!!

~KELEBIHAN 2~

Aku boleh bertolak pukul bape pon aku nak...
HUAHUAHUAHUA
*gelak jahat penuh misteri...


~KELEBIHAN 3~

Aku boleh suka suki nak berhenti bila-bila masa.
nak berhenti makan ke..cherry berry ke..berhenti tidor ke...
hah? cherry berry tu apa??
korang bukak kamus dewan sekarang! and kamus dewan akan cakap : cherry berry tu cirit birit dalam bahasa yang lebih supan ye anak-anak.. 
kalau korang naek bas korang kena tahan lah kalau nak terchirit ke..terkucil ke..terberry ke...
takpon.korang pura-pura pengsan. kompem bas tu berhenti!
*satu tips yang excellent Cik Iylia!! big round of applause!!!

selalu aku singgah kat pantai. well, nak betul-betulkan urat and singgah makan..wee~

bersungguh gile adik aku sorang ni makan! ish..ish..ish.. anak sapelah ni.. =.=''

berphotoshoot pon sempat lagi! kalau kau naek bas or flight, boleh buat macam ni? kau hado?
hahaha..aikk,asal gambar ni nampak macam ibu-ibu mengandung je...
tukar gambar lain!! tukar!!

okay, this one is better! hehehehe~
*gelak tersipu malu =.=''

KELEBIHAN LAIN???
arrghh! korang tambah sendiri lah!
malas dah nak taip panjang-panjang..
okie, masa untok tidor...
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............

THE END....
p/s : esainmen saya dah siap!!! -saja je nak cakap sekali lagi... =D

10 comments:

Ku Azhar said...

waaaaa...UMT!!!!!! :)

Yana Jung said...

eheeh..lucu...gambar cantik...^^

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@Ku Azhar
hahahha..UMT ja kite.... :)

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@Yana Jung
hahaha..makasheh dear :)

|Silly-Willy-Sarah| said...

same! saye pun bawak kete gak.. haha rumah melaka stdy UPM haha sedare mare ramai area kl so mmg awesome lah kan? tapi dalam upm bawak secara haram la. haha :P

Zulkarnain Ahmad said...

wah bestnye dpt lepak tp pantai..lama x g pantai

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@Zulkarnain Ahmad
haha..yelaa,kat bandung sana mana ada pantai. tapi at least tempat ko tak panas nain! sinih panas gile seh! =.=''
*huh! berpeloh-peloh...

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@ |Silly-Willy-Sarah|
haha..jauhnya dari melaka ke upm..
tapi seriously lagi seronok naek kete kan? :D

myra yusreena said...

ahaa nak tumpang sekali nak tumpang nak tumpang!!! >.<

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@myra yusreena
hahahaha..boleh! boleh! jom! hahahaha :D