Raya tak jadi?

        Assalamualaikum...

hope tak terlambat lagi aku nak ucap HAPPY DEEPAVALI!! 
hah? chinese new year??  hotak hang! lambat lagi! huh! DUSSH!! 
yao mo kao choa! lu ci ou ar! li chou se ma!!!
(google translate : u gila ka?? pergi matilah!!)

Dah! dah! cukup dah melalut kat atas..
meh nak cite..
based on tajuk entry kali ni,
(*ewah! ayat bombastic gile!)
memang aku tak boleh nak beraya korban sangatlah tahun ni
tak boleh nak pi meronggeng sana sini macam tahun-tahun lepas..
tak boleh nak melahap daging korban macam taun lepas
tak boleh nak dating dengan lembu-lembu macam taun lepas jugak

sebabnya?? sebabnya???
nah amek kau! inilah sebabnya!

assignment yang bertimbun-timbun macam gunung everest belakang rumah aku.
dah la due date da dekat!
lecturer pulak suka kasi soalan pelik-pelik
*padahal aku yang tak reti jawab -.-''

sebab lain? 
sebab lepas raya nanti ada mid term seh!

ada  MID TERM!!!!!!
*sengaja aku highlightkan di atas agar lebih terserlah! 
kalau boleh nak besarkan lagi,tapi dah limit -.-''

huargghh! abes la kau Iylia kena goreng..abeslaa...
huh! apalah naseb..
I guess this is how it's like to be a "mahasiswi yang hebat macam cik ahkak Iylia kita"
HUAHUAHUAHUA....

and, yang paling sedih, 
raya aji taun ni tade baju raya baru..
huh! 
Umi cakap : pakai jela baju raya puasa kau tuh iylia!
bankrupt la camnih! haih!

aku cakap : yela..yela... (sambil buat muncung 3 depa)

bagi korang yang tak ingat macam mana rupa baju raya puasa aku hari tuh,
nah amek kau manusia!


aku memang suka tarok gambar besaq-besaq sebesaq alam semesta neh! haha
comel kan? comel kan?
baik korang angguk cepat before I terajang-terajang you! haha
THE END..
p/s : wish me luck in my mid term guys!! :D

2 comments:

Hadi Marosadee said...

jgn terajang saya !!! haha~~ singgah cni .. nice entry

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@Hadi Marosadee
hahahaha... makasheh! orang dah puji..takkan nak terajang.. hahha :D