Oh Tidakk!! Ada Orang Kejar Saya!!


       Assalamualaikum!!
Hola amigos!! sucroso!!galactoso!! lactoso!!!ajax fabuloso!!
(google translate : Hai kengkawan!!!)

okay, melihat kepada tajuk di atas mesti korang cakap :
hah? sape yang kejor ko eh jangg?? orang gila ka?? huih!! bahaya noh!!!


nak tahu sape yang kejar aku?? nak tahu??
nama dia Encik Assignments Bin Quizzes!!!
ye! dia tersangatlah ensem tapi gedik!
dari hari tu lagi tak abes-abes kejar aku sana sini..
penat aku lari..
tapi hari-hari aku terpaksa duk hadap muka dia!
pagi petang siang malam...
huihh!!! penat den!!!

Mr.Quizzes cakap dia nak kawen ngan aku hari isnin ni dekat Kompleks Kuliah 6 UMT.
Huarrgghh!! aku tamau..aku tamau..!!!! nehi babuji nehi he!!
aku call bapak aku, tapi bapak aku siap volunteer lagi nak jadi wali lagi!
dia siap tolong aku beli barang-barang kawen lagi seperti pensel,pembaris,buku dan lain-lain lagi...
Oh God!!!
haihh!! apelah nasebku ini....

Nilah dia Mr.Quizzes yang tergilak-gilak kan I tuh! huh! I HATE YU!!!


Ni kembar En.Quizzes yang turut kejar I tuh.. i dun want yu laa... liv me elon...!!! huh!!



Tapi naseb baik ada kawan nak tolong..nak tau nama apa kawan aku yang baik tu??
Nama dia Encik Encyclopaedia Bin Books!  
Dia lagi ensem dari Mr.Quizzes!!
I lOVE U LAH MR.BOOKS!!!!!!

Ni lah En.Books yang ensem lagi menggoda!
i labiu sow mach!!!!!!


THE END..
p/s : wish me good luck guys!!!!!!!
'cause i really gonna need it soon =.=''

No comments: