Meronggeng bersama Dafi


Assalamualaikum!!!
namaste babuji..namaste mamaji!!!

Huarrggghhh!!!!!
*menguap dengan rakusnya sambil berkuak lintang di atas katil double decker UMT =.=''~ ayat di atas adalah mukadimmah semata-mata..

okay, kite mulakan cerita..
bagi orang yang blurr lagi tak tahu pape mesti cakap macam ni :

manusia blurrrr cakap: hah??? Dafi dating ngan ko ke Iylia?? bapak cool hebat ahh!!!
aku yang gojes cakap : a'ah!! aku memang hebat!



bagi orang yang jeles lagi iri hati jantung limpa lutut dengan aku mesti cakap :

manusia jeles dan cacat cakap : elehh! Dafi je pon! bukannya Michael Jackson.. Hakktuiihh!!!
aku cakap dalam bahasa cina : Lichaousema!!!!! (google translate : pergi matilah!)



kalau mak aku baca entry ni mesti dia cakap :

mak aku yang comel : weii!! aku akan bernantukan Dafi weh!! Anak aku nak kawen ngan Dafi!! Baik punye! (heboh satu kampung)
aku : *buat muka cemuh =.=''

Apa? hang tak caya ka? nak tengok ka gambar kami yang chumel??
nak tengok?? nak tengok??
nah! hamek kau!


gambar sebesar alam semesta aku kasi...
(keterangan gambar : Dafi sedang menyanyikan lagu untuk buah hati pengarang jantungnya yang bernama Iylia)


dalam gambar ni Dafi sedang cover kentut..wahahahaha...
*ampun Dafi!! ampun!!! Lia tak buat dah!...


warrgghh! dalam gambar ini Dafi berlari-lari anak nak peluk aku... huyooh!!!
I lepss U Dafi!!!


sesi potograpi bersama peminat fanatik.. kuikuikui...


gambar ini telah diambil oleh Dafi..wahahahahaha


budak getik pergi konsert


tercirit makan banyak sangat kepok lekoq






okay, dah abes..sambung tido... Zzzzzzzz..............



THE END...
situasi : penat buat esainmen yang tak penah luak..amma! appa!! help me!!!! 

2 comments:

**gastronomic ajim** = D said...

rse macam nk simbah asid jer aku kat dafi tuh....
bhahahahaa....
XD

Iylia Syazwanie Nasharuddin said...

@ **gastronomic ajim** = D
hahaha..tak baik jeles ngan pakwe aku! kecian die...hahahhahahahaha =p